Re: Do użytkowników LCD

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 00:55:10 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> Magi 15 calowe nie maja rownomiernego podswietlenia.
>
> Tom

Trochę pojeździłem ostatnio i przy okazji posprawdzałem okoliczne sklepy
komputerowe, które mają w ofercie panele LCD. Okazało się, że wszystkie 15",
ktore oglądałem mają jaśniejsze te krawędzie, pod którymi są
lampy(przeważnie z dołu). Wniosek-te LCD tak mają:-(
PS.Chodzi mi o tzw. budżetówkę.

--
Pozdrawiam
ArturN