Re: Wyciszanie SZAFKI z kompem

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 13:54:12 MET DST

Cage wrote:

> Myslalem raczej o zwyklym 80mm tylko puscic go na jakim oporniku
> kilkuwatowym... W sumie mam taki ladny cooler spory (120mm) z tym ze on
> jest chybaod jakiejs klimy, caly metalowy no i na 110V zmiennego pradu
> go puszczalem o ile pamitam :)

Takie potrafią być fajne. Porządnie łożyskowane i może nawet względnie
niegłośne.

> dobra, kwestie coolera zostawiam w
> spokoju na razie,a co z ekranem? W sumie drewno to nie metalowa
> obudowa...

Ekran niezbędny nie jest, ale chyba lepiej żeby był. Pewnie nie musi być
pełna blacha - wystarczyłaby siatka z kilkumilimetrowymi oczkami. Masę
możesz pociągnąć kablem, choć w zasadzie i tak potencjały są wyrównane
masą w kablach zasilających.

--
Pozdrówka,
        Artur