Re: Wyciszanie SZAFKI z kompem

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 13:09:23 MET DST

> Przez przedni wiatrak hałas by się mógł wydostawać, chyba, żebyś ustawił
> mu jakiś labirynt (z czegoś puchatego, kudłatego, czy choćby gąbki), tak
> żeby kompa on "nie widział", i miał do niego parę zakrętów. Wtedy i na
> wolnoobrotowy 120mm można się poważyć.

Myslalem raczej o zwyklym 80mm tylko puscic go na jakim oporniku
kilkuwatowym... W sumie mam taki ladny cooler spory (120mm) z tym ze on jest
chybaod jakiejs klimy, caly metalowy no i na 110V zmiennego pradu go
puszczalem o ile pamitam :) dobra, kwestie coolera zostawiam w spokoju na
razie,a co z ekranem? W sumie drewno to nie metalowa obudowa...