Re: Pomocy!!! Problem z PIII

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 12:12:21 MET DST

Użytkownik "cArLoOs" <carloos_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, postaram się krótko przedstawić mój problem:
> Mam płytę Asus p2b-f na której normalnie pracuje Celeron 433 na przelotce
> Socket 370 (ver.2). Postanowiłem lekko przyspieszyć kompa i kupiłem
Pentium
> III FCPGA 866 MHz Coppermine 1,75V. Wszystko byłoby dobrze, tylko że już
po
> włożeniu PIII na socketa (zarówno w ustawieniach w przelotce w napięciu -
> tryb auto i ręcznie ustawione 1,8 V), komp się nie uruchamia - tzn. włącza
> się , tylko nic się nie dzieje. Nie znam się na tym za dobrze, czyt ktoś
> mógłby mi pomóc??? Plzz.
>
> pozdrawiam i dziękuję
>
> Karol Kalinowski

Mialem to samo na moim asusie p2b-f. Po 1-sze: Skoro masz procka na 1.75 to
pusc go na 1.75. Po kiego wala ustawiasz 1.8 (no chyba ze od razu go krecisz
ale... PO CO?)? PO 2-gie mialem to samo, wlaczam procka na przejsciowce na
auto (manula byl od 2V w gore) ciemny ekran, jedynie cooler od procka sie
kreci i cisza... Poprostu przejsciowka do d..y (sprawna, tylko z tym
prockiem nie dzialala). Pojechalem na gielde, zworcili mi kase, kupilem inna
z lepsza regulacja napiec na manal i dzialala, lecz przy wiekszym obciazeniu
procka sie kaszanilo (zwiecha totalna). Pozyczylem od qmpla dobra asusowa
przejscioweczke ( U niego dzialala na tej samej plycie z PIII 1GHz)i dziala
idealnie. W skelepi obok mnie jest ona za kilkadziesiat PLN. Dizgnoza:
wymien przejsciowke i nie polecam ustawian na Auto :) Mala szansa ze bedzie
dzialac, pozdrawiam,

Cage