karta kamera problem

Autor: mik media (mikmedia_at_kki.net.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 12:04:11 MET DST

Witam
Mam problem. Właśnie zamontowałem znajomemu do komputera kartę DV500+.
Wszystko działa super. Podłączyłem mojego Canona xm1 i było ok. Niestety do
momentu kiedy ów znajomy przyszedł ze swoją kamerą Sony TRV950. Okazało się,
że komputer nie widzi tej kamerki. Myślałem, że to wina jakichś ustawień w
menu kamery ale nic to nie dało. Ściągnąłem nawet najnowszy sterownik kartyz
Pinnacla i nadal nic.
Zmartwiłem się nieco bo w KSK powiedzieli mi, że rzeczywiście
ta kamerka nie będzie współpracowała z dv500 bo Pinaclowy sterownik gryzie
się z tą kamerą. Problem w tym, że to ja namówiłem znajomego na tego dv-a.A
tak nawiasem nie bardzo chce mi się w to wierzyć bo przecież Pinnacle
współpracowało dość mocno z Sonym i swego czasu szczycili się największą
kompatybilnością.
Koledzy pomóżcie!!
W kompie jest win98(legal dlatego nie proponujcie zmiany systemu)) Znając
zaradnośc grupowiczów, myślę, że kwestia jest do rozwiązania.
pozdrawiam
Mirek