Re: wydajnosc prockow z seri k-6 II a k-6 III

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 18:23:22 MET DST

> 90.

> Ustaw go na 5,5 x 100 Mhz! Im wyzsza magistrala tym lepiej.

niestety nie da sie tak, gdyz mam max mnoznik x 4,5 , a te procki maja taka
wlasciwosc,
ze jak sie ustwi mnoznik x 2 to on widzi jakby bylo 6. Przy puszczeniu proca
na 6x100
komp sie odpala, ale w momencie ladowania sie windowsa sie zawiesza albo
wyskakuja bledy.
tak wiec niestety magistrala 100 odpada, myslalem ze to wina pamieci ze sie
nie da podkrecic
na 600, kupilem ram firmowy i tez nic to nie dalo.

> Raczej nie.

Dzięki , o to mi chodzilo, choc jak mi sie znudzi sprzedam na allegro i
kupie k6 III 450
zobaczymy co sandra pokaze :)