problem z dyskiem

Autor: Jerry (jerry_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 13:33:13 MET DST

witam
mam dysk maxtor 40gb, ata 100 i mam z nim pewien problem
pod windowsem jest wszystko OK, ani scandisk, ani partition magic, ani
norton disk doctor nie wskazuja zadnych bledow
natomiast gdy uruchomilem disk doctora pod dosem (z plytki norton system
works) to wyskakuje komunikat o nieprawidlowosci na rozszerzonej partycji.
Usunalem wszystkie partycje i zrobilem pod fdiskiem wszystko od nowa,
komunikat dalej wyskakuje
gdy wybralem opcje "napraw" to usunal mi 2 z 3 logicznych dyskow na
rozszerzonej partycji i komunikat juz nie wyskakiwal, gdy w partition
magic'ku zrobilem te partcje od nowa to blad ponownie wyskakuje
na innym kompie z takim samym dyskiem jest to samo, natomiast na kompie z
dyskiem Seagate 40gb wszystko jest OK.

czy ktos spotkal sie z takim problemem? czym to moze byc spowodowane i jak
ewentualnie to naprawic ? prosze o jakas rade

z gory dziekuje
pozdrawiam
jerry