Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 12:08:13 MET DST

> Uruchom teraz program TestDisk, zaznacz uszkodzony dysk, wejdź w
> Advanced.

Aha, zapomniałem, powiedziec, że TestDisk chyba nie obsługuje partycji NTFS
przynajmniej mi coś takiego pisze. Albo coś już mi się chrzani. Na zielono
wyświetla mi tylko dwie partycje a właściwie woluminy na extended.

> Na wszelki wypadek nie uruchamiaj chkdsk, tylko spróbuj skopiować co się
> da na inny dysk. Chkdsk powinien usunąć wszelkie błędy, ale jednocześnie
> może pozbawić cię dostępu do tych plików, na których być może ci zależy.

To raczej teraz nie możliwe. Gdy wystartuję komputer z dyskietki DOS-owej
stworzonej pod WinXP, nie mam dpstepu do żadnej partycji,nawet tych dobrych.
Dizś siedze w pracy (prywatnie) bo tutaj moge się podłączyć do komputera z
systemem (tylko 98) ale mam zainstalowany soft GetDataBack for NTFS oraz
Runtime DiskExplorer for NTFS.
Jeśli się odezwiesz do 15.00 to może pogadamy. Jeśli możesz, to prosze podaj
mi swoj telefon (nie komórkowy - stad nie zadzwonie, a komórki czasowo nie
mam) na adres email gregorio6_at_wp.pl - zadzwonię do Ciebie i może coś lepiej
pogadamy. Ale to tylko wtedy gdy odczytasz to do przed 15.00 dziś (w
sobotę).

Tak czy inaczej chcę to dziś rozegrać koniecznie, póki mam okazję.
Dotychczas pomogłeś mi bardzo i nigdy ci tego nie zapomnę. Serio.

Pozdrawiam
Grzegorz