Re: APPLE

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 00:45:00 MET DST

Grupowicz żuko / Shark von Cygnus napisal cos takiego :

> Pfff, no problem. Sam widziałem, jak mi znajoma pokazywała na
> swoim IMacu odpalonego MacOS'a, pod nim odpalona winda 98. Mało
> tego, czymś w stylu "alt + tab" przełączała się pomiędzy tymi
> systemami. I jeszcze mało tego, można było przeciągać dokumenty z
> pulpitu jednego systemu na drugi. I to wszystko na 64 mega ramu.
> Przez tydzień nie mogłem wyjść z szoku.

nic nowego odpalasz na linuxie wine lub jakis dobry emulator windy i blala :) masz windowsa pod
linuchem, aczkolwiek dodam ze nasze pecety stoja za macami daaaaaleko w tyle, same efekty
graficzne i funkcjonalnosc nowego MacOS X'a zwala z nog a o wygladzie samej "maszynki" nie
wspomne;].

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;