Re: Ktora plyta Asusa??

Autor: Marcin (kenickieKILLALLSPAMERS_at_box43.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 22:37:20 MET DST

> Moze mi pomozecie. Asus ma teraz tyle nowych plyt ze ciezko sie
zdecydowac.
> Szukam dobrej plyty Asusa ktora by chodzila z celeronem 2000Mhz. No i zeby
> mozna bylo do niej wlozyc DDRAMy. najlepiej jak by nie miala na sobie
> dzwieku i grafiki. No i cena tak do 700zl. Odrazu mowie ze Asus to nie z
> zamilowania tylko poprostu wygralem kupon na plyte glowna Asusa do 700zl
:))
> wiec dlatego moje zapytanie do was.

Polecam P4PE. Mam wersję podstawowš (tylko LAN i USB 2.0, bez Raid'a, FW i
podobnych pierdomatów). Mój procek (P4 Northwood 1.8A) kręci się na niej do
3.0GHz, na magistrali 166MHz. IMHO to jedna z najlepszych płyt na 845Pe. Nie
wiem jak wyglšda sprawa Asus'a i Granite Bay (E7205), ale podejrzewam, że
jeœli sš, to i tak cena przekroczy te 700zł.

Pozdrawiam
Marcin