Re: APPLE

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 22:31:25 MET DST

Halo, in news:Xns9368E321DCDBPafnucy_at_pafnucy.jest.ok, Pafnucy hat
geschrieben:

> Trzeba pewnie będzie skombinować sytem MacOS.

Właśnie przyszło mi do głowy że przecież na makówce można zaistalować
Linuxa. Wydaje mi się że jak na warunki polskie to jest to lepsze
rozwiązanie niż kupowanie systemu MacOS. Na pewno byłby mniejszy
problem z dostępnością oprogramowania.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl