Re: APPLE

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 22:20:35 MET DST

Halo, in news:b8c3sc$jnn$1_at_news.onet.pl, PRIMAX hat geschrieben:

> Jak dotąd nie miałem żadnej styczności z komputerami APPLE.
> Dostałem starego PowerBook`a 150 i nie wiem jak go ugryźć. Na
> dysku nie miał partycji. Czy ruszy jeśli założę partycję i
> postawię W95.

Ja się na makówkach w ogóle nie znam ale jestem pewien że windowsa na
nim nie zainstalujesz;-)

Trzeba pewnie będzie skombinować sytem MacOS.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl