Re: Amd K6 i filmy?? dlaczego rwą??

Autor: Piotr Czapiewski (pczapiew_at_box43.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 18:57:08 MET DST

> podsatwa to wgranie tylko najstarszych kodekow (divx 3)

Tu bym się nie zgodził. Miałem swego czasu K6-2 350 Mhz. Na divx 3 mało co
dało się obejrzeć, najlepiej sprawował się divx 4. Nie są to tylko moje
spostrzeżenia, kilku moich znajomych mających procki na granicy przydatności
do divx też odczuło poprawę po zainstalowaniu divx 4.

Inna sprawa - nie polecam oglądania filmów na win2000 - na mojej k6 i kilku
znajomych celeronach pod win98 i ME chodziło płynnie, pod win2000 strasznie
się rwało.