Re: Amd K6 i filmy?? dlaczego rwą??

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 17:41:41 MET DST

> czesc
>
> Po zmianie plyty glownej filmy przestaly mi plynnie chodzic..i nie wiem od
> czego to moze byc. Proca mam 400Mhz podrasowanego do 475Mhz. Nie pamietam
> firmy ale G7VP2 Karte graficzna mam R.TNT 32Mb i 96MB pamieci Ramu
pracuje
> obecnie na winie 2000 probowalem tez przeistalowywac systemy i na inne i
tez
> rwalo:(( Co to moze byc?? Codekow tez roznych probowalem:)
>
> pozdrawiam
> KRystian

czesc , ja mam karte graf ati 8 mb, 256 ramu, procek k6-2 550 , plyte jakas
gowniana
i filmy chodzily mi spoko, az trafilem na jeden wymagajacy xvida, no i sie
zaczely problemy,
poinstalowalem rozne kodeki, zrobil sie syf, i teraz fimy niektore mi rwie a
zuzycie procka czesto wynosi 100 %. Jak chcesz napisz do mnie na priva,
podesle ci programik do divx , ktory dziala pod
Dosem :) i ma niewielkie wymagania bardzo ! Na nim wszyskie filmiki dzialaja
plynnie
(z tym ze nie wiem jak to jest z trybem dosa w win2000 ja mam 98se,).
Generalnie jak bede miec troche czasu zrobie formacik i powinno byc ok,
podsatwa to wgranie tylko najstarszych kodekow (divx 3)
zobacz tez www.divx.pl jest tam mnostwo przydadatnych rzeczy