Re: Re[2]: nForce2 vs KT333

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Apr 2003 - 13:41:45 MET DST

> Testy systetyczne od dawna sie maja  nijak do rzeczywistych zastosowan.
> Porownania sa robione do kt400, ktory w niektorych testach byl wolniejszy od
> kt333 (stara sprawa). Takze wole nadal swojego MSI KT3V (kt333) za 300
> zlotych, a Ty jak chcesz siedz w tym swoim Ciemnogrodzie i przeplacaj.
  Teraz się nie dziwię, że tak zażarcie bronisz zakupu płyty z kt333 na
  pokładzie. Raczej bronisz swego wyboru niż rzeczywistej wartości
  chipsetu. Przypomina mi to debaty o wyższości płyt ECS nad pozostałymi
  producetami....
> Najbardziej jednak mnie wkurzaja te zachwyty nad Superwydajnoscia
> (numerologiczna oczywiscie) pisane przez ludzi, ktorzy teoretycznie znaja
> sie na rzeczy. Nie wiem czasami mam wrazenie im sie to po prostu OPLACA
  Chyba nie oczekiwałeś, że będzie się pisać o czymś co jest nowe, a
  wolniejsze od starszego chipset'u? Jeżeli tak by było to nazwano by to
  bublem. Wybór właściwego chipsetu zależy od preferencji: można wybierać
  najtańszy, najstarszy, najszybszy, najnowszy w różnych konfiguracjach
  cena/szybkość cena/moźliwości... itd.
Rafał