Re: Lexmark x73 kłopot z instalacją??

Autor: Grzes (digriz_at_NOSPAM.host.sk)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:37:06 MET DST

> Jesli ktoś już tak kiedyś miał to proszę o pomoc

Mialem podobny problem z tym sprzetem. U mnie bylo tak, ze na Win98
zainstalowala sie poprawnie ale w pewnym momencie zwisla na drukowaniu,
zresetowalem kompa ktory przy starcie wykryl sobie nieznany port USB (unknow
devices) i qpa...

Po dluuuuugich walkach i wyrwaniu sobie polowy wlosow z glowy (w tym
reinstalacji Windy...) podpialem ja do innego kompa (tez z Win98) w tym
samym pomieszczeniu i poszla!

Kiedys, nie z tego ni z owego - podlaczylem ja do swojego kompa i ...
ruszyla...

Problem powtorzyl sie kiedys ponowie. Pomoglo wylaczenie drukarki na jakis
czas zupelnie z zaislania. Osobiscie podejrzewam elektronike w urzadzeniu o
jakies bugi, przynajmiej problemy z obsluga portu USB.

Jak jest teraz? Zwisa czy nie rozpoznaje sterownika USB?
Moze pomoze odinstalowanie (jesli jest jeszcze jakis wpis o zainstalowaniu),
wywalenie ustawien USB w rejetrze
HKLM\Enum\PCI - wpisy dotyczace USB
HKLM\Enum\USB
i restart Windy. I jeszcze raz instalacja.
Eh, wiem, ze z tym urzadzeniem mozesz miec takie problemy. Wydzwanialem do
serwisow, radzili mi z odinstalowaniem i usunieciem wpisow w rejetrze (wywal
wszystko co pozostanie zwiazane z ta drukarka (lexmark). Ale do konca i tak
nie wiem, co spowodowalo, ze zaczela pracowac :(. Wylacz ja calkiem z sieci
energetycznej na godzine i sprobuj ponownie. Moze glupia rada ale ja w
przypadku tej drukarki probowalem wszelakich sposobow...

Powdzenia, pozdrawiam

--
grzes