Lexmark x73 kłopot z instalacją??

Autor: Rafcio (rafniem_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 01:16:42 MET DST

Wita grupowiczów
Mam kłopot z instalacją drukarki
jest tak kiedy zaczynam instalować wszystko idzie ok
w pewnym momencie pojawia się napis żeby odłączyć kabel USB w celu
bezpieczeństwa ok jade dalej coś tam sobie instaluje i w końcu chce ten
kabel, podłączam, klikam ok i nic komp wisi.
zmieniałem kabel, sterowniki i nic cały czas to samo. W końcu podpiąłem u
kolegi i tam wszystko gra chodzi jak ta lala.
pomyślałem że może coś z USB ale podpiąłem inną drukarke (HP 930) no i u
mnie chodzi jak ta lala.
więc USB jest ok.
wcześniej ta drukarka u mnie chodziła znaczy ta moja (lexmark).
Przestała po formacie zmieniałem system z WIN ME na WIN 2000 pomyślałem że
pewnie coś źle poinstalowałem
znowu format i postawiłem WIN ME ale dalej to samo.
w końcu postawiłem WIN 2000 no ale dalej nic wisi w tym samym miejscu.
Płyta gł Gigabyte GA-7VAX KT400L DDR 400
procek duren 1300
128/2100 RAM
Grafika GeForce2 MX400 nVIDIA

Jesli ktoś już tak kiedyś miał to proszę o pomoc