Re: MSI KT4V DDR 333 problemik

Autor: JakiM (ja-kim_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:14:28 MET DST

Użytkownik "LoChNeSs" <lochnes_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Corel i ProEngineer, zreszta na innych tez sie wykrzacza,
> Raczej nie, mam CODEGEN 300W i niewiele sprzetu, na PCI tylko karta
> sieciowa, jeden naped CD..
> Czego ja juz nie probowalem
> . Jak sie powtorzy to
> nie mam te 512 MB to jedna kosc
SPD
> BTW na przyzwoitej plycie, a za taka uwazam KT4V przy ustawieniu
wszystkiego
> w biosie na auto powinno chulac bez problemu.
>
> Jescze jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie, kiedy ustawie szyne,
> mnoznik, napiecie proca na "auto" to raz wykrywa AMD 1250, raz AMD 900,
> jeden jedyny raz zdarzylo sie, ze z automatu wykryl xp 2000+. Moze
> faktycznie procek jest zrabany. Co myslicie???

ja spotkalem sie z czyms takim jak koles smarujac procka pasta
termoprzewodzaca przy okazji upackal plyte dookola gniazda i wtedy to
wykrywanie tez tak wariowalo. i to tez byl jakis amd. ja bym sprawdzil
procka gdzies w innej plycie. jak nie procek to moze plyta.
A tak przy okazji to jaka masz dokladnie plyte i bios bo pisales o napieciu
ponad 1.7 a ja takiego ustawic nie moge.
dzieki pozdrawiam