Re: MSI KT4V DDR 333 problemik

Autor: LoChNeSs (lochnes_at_o2.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 07:19:36 MET DST

> 1. Co to za "wymagajaca aplikacja" skad wiesz ze to nie ona cos smieci?

Corel i ProEngineer, zreszta na innych tez sie wykrzacza,
> 2. Moze zasilacz nie wyrabia?
Raczej nie, mam CODEGEN 300W i niewiele sprzetu, na PCI tylko karta
sieciowa, jeden naped CD..
> 3. Sprawdz na innych ustawieniach pamieci i procka
Czego ja juz nie probowalem
. Jak sie powtorzy to
> sprawdz na innym DDR
nie mam te 512 MB to jedna kosc
> Ja u siebie (co prawda na innej plycie) mam pamiec ustawiona w biosie: SPD
> reszta AUTO.
BTW na przyzwoitej plycie, a za taka uwazam KT4V przy ustawieniu wszystkiego
w biosie na auto powinno chulac bez problemu.

Jescze jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie, kiedy ustawie szyne,
mnoznik, napiecie proca na "auto" to raz wykrywa AMD 1250, raz AMD 900,
jeden jedyny raz zdarzylo sie, ze z automatu wykryl xp 2000+. Moze
faktycznie procek jest zrabany. Co myslicie???