Co sądzicie o Mercury KOB KT266a ?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 23:37:00 MET DST

Byłem dziś w serwisie odebrać płytkę z kompa mojego wujka (ECS K7S5A -
spaliło się gniazdo dyskietek) i ku mojemu zdziwieniu nie dostałem nowego
ECSa tylko Mercury KOB KT266a. Dziwna zamiana. Sądzicie, że to lepsza płyta
od tego ECSa? ECS na SISie a Mercury na VIA KT266a budowa płyty podobna,
wyposażenie również. Z tym ECSem było masę problemów. Czy ktoś ma
doświadczenia z Mercurym i tym chipsetem?
TIA za wszelkie sugestie
pozdr
Marcin