Re: Co sądzicie o Mercury KOB KT266a ?

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:32:08 MET DST

Marcin <marcell21_at_interia.pl> wrote:

> Byłem dziś w serwisie odebrać płytkę z kompa mojego wujka (ECS K7S5A -
> spaliło się gniazdo dyskietek) i ku mojemu zdziwieniu nie dostałem
> nowego ECSa tylko Mercury KOB KT266a. Dziwna zamiana. Sądzicie, że to

Upewnij się, że dostałeś _fabrycznie nowy_ egzemplarz płyty. W razie wymiany
gwarant nie może zaproponować produktu używanego/poserwisowego (co nie
znaczy, że żaden z nich nie próbuje). Co do samej wymiany, to wydaje się, że
jest dla Ciebie korzystna - płyta zbliżonego jakością i ceną producenta, za
to na nowocześniejszym czipsecie. Oczywiście decyzja należy do Ciebie i
możesz tej płyty nie przyjąć, w razie niemożliwości naprawienia Twojej płyty
żądając nowego egzemplarza tego, lub lepszego modelu _producenta
serwisowanej płyty_.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl