Re: Internet przez kablowke - jakie gniazdo

Autor: Bosman Zorz (bosmanKROPKAzorz_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 22:31:09 MET DST

Glogmak <glogmak_at_master.pl> wrote:

> Ja mam takowy interek i u mnie goście sami położyli wszystko w cenie
> instalacji a kabelka było ponad 15 m.

W mieszkaniu, ktore aktualnie wynajmuje, goscie polozyli nawet 30m.
Problem w tym, ze polozyli go na podlodze, ew. przypieli do scian
plastikowymi opaskami. W murarke jakos nie chcieli sie bawic, nie
wiedziec czemu. :D

A ja, poniewaz i tak jestem w trakcie rycia w scianach, chce to zrobic
porzadnie.

--
Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz