Re: Internet przez kablowke - jakie gniazdo

Autor: Glogmak (glogmak_at_master.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 21:37:54 MET DST

Ja mam takowy interek i u mnie goście sami położyli wszystko w cenie
instalacji a kabelka było ponad 15 m. Gość gadał że kabel który kładzie ma
jakąś izolację przeciwzakłóceniową. Jak na moje oko kabel wygląda jak zwykła
antenówka. Co do gniazd to wszystko zależy jaki będziesz miał modem. U mnie
jest takie gniazdo jak w satelitach od strony modemu, zaś przy gniazdku jest
zwykłe złącze antenowe z jakąś kostką dekodującą sygnał czy coś takiego.

POZDRAWIAM