Re: XP1700+ podkrecanie. problem z magistrala 166MHz

Autor: pastor (laplap[NOSPAM)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 16:33:13 MET DST

Użytkownik "Ł@P@" napisał
> [...]
> EPOX 8k9a
> 256RAM (333)
> wentylator coolermaster XDREAM
> obudowa MODECOM
> Czyli zestawik mysle jest dobrze skonfigurowany na podkrecanie. Wczoraj
> zaczalem pierwsze testy: na magistrali 133MHz dochodzilem mnoznikiem do
> 12,5x co daje 2000XP+. Komputer dziala stabilnie, wszystko gra.
> Postanowilem przejsc na 166MHz i tutaj zonk. Czarny ekran... Zwiekszylem
> napiecie pamieci do 2,80V, oraz napiecie procka do 1,85V. Nadal to samo.
> Probowalem tez wystartowac z nominalnie najmniejszym mnoznikiem 5*166.
nadal
> czarno.

Mam Epoxa 8K9A2+ i bez problemowo chodzi na 10x166.
Pytanie jaki masz bios w tej płycie (może by tak załadować najnowszy)
No i druga sprawa jak masz ustawioną zworkę na płycie (na 100 czy 133 ) bo z
tym też niekiedy bios ma problemy niewiadomo dlaczego.
Ogólnie jak tak ze 3-4 razy zresetujesz kompa to powinien przywrócić
poprzednią dobrą konfigurację procesora ;-)

pozdrawia
  pastor

PS: Biosy można ściągnąć z http://www.epox.nl