Re: ECS L7VTA Via KT400 czy warto?

Autor: Szymon Marjanski (smarjan_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 16:11:12 MET DST

Thu, 24 Apr 2003 13:43:51 +0200 "CeBeR" <cebrzyq(nospam)@interia.pl>
wrote:

> Skoro zamierzasz filtrować odpowiedzi, czyli uważasz, że wiesz lepiej to po
> co właściwie pytasz?

Nie do konca chyba zrozumiales intencje kolegi...

> Bo ja odpowiedziałbym: zdecydowanie nie warto, gdy za
> 310 zł możesz kupić produkt _zdecydowanie_ lepszej firmy - Epoxa 8K9A.
> Chyba, że te 30 zł uważasz za majątek - wtedy i tak lepiej kupić _firmową_
> płytę na KT333.

Nie podales zadnego powodu, dla ktorego Epox mialby byc lepszy od tego
ECS'a - napisales za to cos w stylu 'ECS to szajs'...
Chcemy wiedziec DLACZEGO??

Szymon

ps.
Dla mnie maluch jest lepszy od duzego fiata...
Bo miesci mi sie w moim malym garazu... ;-)