boot loader a dwa windowsy

Autor: Robert Szemlet (rob_at_vt.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 11:17:47 MET DST

Witam!

Mam dwa windowsy na jednym koputerze 98 i Xp. W tej chwili muszę
przeinstalować 98, w trakcie instalacji nadpisany zostanie obszar dysku
gdzie znajduje się boot loader.

Co zrobić po instalacji żeby XP był "widziany"? Znalazłem jakieś boot
managery pozwalające uruchamiać kilka systemów operacyjnych, ale może jest
prostsze rozwiązanie (może daje się w nieznany mi sposób "umieścić" jeszcze
raz ntldr.exe w obszarze startowym dysku)

Wiem że w PM 8.0 pozwala na instalację drugiego systemu, więc chyba sam
dodaje swojego boot managera, ale jak jest w rzeczywistości nie wiem. Na
pewno wiele osób miało ten sam problem, pewno nieraz kroś odpowiadał na
podobne pytania, niemiej jeśli ktoś znajdzie chwilę może zainteresuje go mój
problem.

Z góry dziękuje

RSz