Re: MSI KT4V DDR 333 problemik

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 08:31:38 MET DST

LoChNeSs wrote:
> Zlozylem sprzet i mam taki oto problem:
> Konfiguracja wyglada tak:
> MSI KT4V, XP 2000+, 512 DDR 333 Kingston, HDD Seagate 4,3 GB, HDD
> Samsung 20GB, GF 4 MX
>
> sytem za kazdym razem sie wyklada podczas zamykania dosc wymagajacej
> aplikacji, temperatura procka w normie
> ustawienia 133x12.5, moze to pamieci ?? jakie powinny byc ustawienia w
> biosie dla PC 333 ?? nigdy wczesniej nie montowalem ddr'ow, spotkalem
> sie z opinia na grupach, ze moze to byc wina starych dyskow. Co o tym
> sadzicie ? Te wywalki sa dziwne bo system wylacza sie i wydaje sygnal
> [...]

a jaki system ?

jesli sadzisz ze to wina starych dyskow to odlacz ten 4,3 GB, chyba nie jest
niezbedny na okres testow.
w biosie powinno byc ustawienie pamieci na auto lub user - mozesz ustawic je
na 333 lub 266 i timingi. Jak ustawisz na auto wszystko powinno byc OK.
Sprawdz pamieci jakims programem testujacym (np GoldMemory albo cos
podobnego).

pzdr.
trzmiel