MSI KT4V DDR 333 problemik

Autor: LoChNeSs (lochnes_at_o2.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 08:01:31 MET DST

Zlozylem sprzet i mam taki oto problem:
Konfiguracja wyglada tak:
MSI KT4V, XP 2000+, 512 DDR 333 Kingston, HDD Seagate 4,3 GB, HDD Samsung
20GB, GF 4 MX

 sytem za kazdym razem sie wyklada podczas zamykania dosc wymagajacej
aplikacji, temperatura procka w normie
ustawienia 133x12.5, moze to pamieci ?? jakie powinny byc ustawienia w
biosie dla PC 333 ?? nigdy wczesniej nie montowalem ddr'ow, spotkalem sie z
opinia na grupach, ze moze to byc wina starych dyskow. Co o tym sadzicie ?
Te wywalki sa dziwne bo system wylacza sie i wydaje sygnal alarmowy. opcja
wylaczenia systemu przy zbyt wysokiej temp ustawiona na 70 st. ja mam 45
wiec what a fuck is going on ??

Podpowiedzcie

Pozdrawiam