Re: pomocy :(

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 23:35:01 MET DST

Użytkownik "piomay" <piomay_at_riders.pl> napisał w wiadomości
> moze to nie dokonca ta grupa, ale napewno tu siedza spece od takich
> rzeczy .. a wiec ..mozecie mnie nazwac palantem oslem czy czym
> chcecie , nie obraze sie bo dalem dupy maksymalnie ..
>
> podlaczylem sobie moj przenosny dysk po usb do kompa zeby zgrac
> wszystkie dane z niego przed zmiana systemu z XP na 2000 , zgralem
> wszystkie dane. Wrzucam plytke instalacyjna , przechodze przez
> kolejne etapy instalacji , komputer mi sie pyta, skasowac partycje?
> taaa, pewnie, wcisnij enter, wciskam, wcisnij L , wciskam iiiiii
> ..... o k....a!!!! to nie TEN DYSK !! wszystkie dane , prawie 80 GB!!
> [...]
Przeczytaj wątek "!!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!" z
22.04.2003, "Dysk - powazny problem. !!WAZNE!!" z 13.04.2003, a z grupy
pl.comp.os.ms-windows.winnt "! Pomocy ! Tablica partycji padla :((" z
21.04.2003. Problemy podobne, podobne są też proponowane rozwiązania.

P.S. Jak już odzyskasz partycje, to podziękuj Grażynie ;-).
M.