pomocy :(

Autor: piomay (piomay_at_riders.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 16:59:35 MET DST

moze to nie dokonca ta grupa, ale napewno tu siedza spece od takich rzeczy
.. a wiec ..mozecie mnie nazwac palantem oslem czy czym chcecie , nie obraze
sie bo dalem dupy maksymalnie ..

podlaczylem sobie moj przenosny dysk po usb do kompa zeby zgrac wszystkie
dane z niego przed zmiana systemu z XP na 2000 , zgralem wszystkie dane.
Wrzucam plytke instalacyjna , przechodze przez kolejne etapy instalacji ,
komputer mi sie pyta, skasowac partycje? taaa, pewnie, wcisnij enter,
wciskam, wcisnij L , wciskam iiiiii ..... o k....a!!!! to nie TEN DYSK !!
wszystkie dane , prawie 80 GB!! poszlo sie .... a sa tam rzeczy dosc wazne,
zeby nie powiedziec Bardzo wazne :((( cala moja ksiegowosc, i full innych
takich

pomozcie prosze.. co zrobic?
odlaczylem dysk , spodlaczylem go pod kompa z 2000 , brak partycji, dysk nie
istnieje dla systemu :( pomocy

pozdrawiam
piomay