Re: Irda i ECS K7S5A

Autor: zeus (zeus_at_a4.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 20:00:51 MET DST

Użytkownik Rafal Kot napisał:

> A ja tez ma ta plyte, a IrdE sam zlutowalem i dziala bez
> problemow ;)

Witam.

No wlasnie na tej samej plycie i nie dziala.
(Ja co prawda kupilem na allegro.)

Skoro Tobie działa to moze mi cos poradzisz
co by jeszcze z tym zrobic by dzialalo.
W setupie zauwazylem ze nie ma opcji TX, RX
Natomiast w Epoxie to jest, przełaczylem to i dzialalo.
(Szkoda ze to plyta kumpla)
Moze jeszcze cos zle ustawilem w setupie?
hemm.

Bede bardzo dzwieczny za wszelka pomoc.

pozdrawiam
zeu$