Re: Mint K7VT2 ?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 17:35:20 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:

> Widziałeś tą płytę chociaż raz na oczy?

tak :-)
i to nawet nie raz.
zaraz ktos pewnie powie, ze AsRock to prawie Asus.

> Co do supportu MSI. Wielkie dzięki za takie wsparcie, kiedy do
> półtorarocznej płyty nie mogę włożyć nowego procesora (K7T LE), a do
> dwuletniej i to znacznie tańszej (Soltek 75KAV) mogę pakować Athlony
> do 2600+ włącznie. Widać ktoś pomyślał i zostawił trochę zapasu przy
> projektowaniu a potem chciało mu się wydać odpowiedni BIOS. MSI się
> nie chciało.

Support procy z serii XP to przypadek jesli chodzi o starsze plyty. Albo
udalo sie to zrobic dzieki nowemu biosowi albo nic nie pomagalo jak to np
stalo sie w niektorych Abitach. MSI czasem pisze ze dana plyta nie
supportuje np XP 0,13 a prawda jest inna. Tak jest np z K7T Turbo. Zreszta
kto by chcial miec XP 2600+ na plycie z SDRAM :-)

pzdr.
trzmiel