Re: Mint K7VT2 ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 17:01:26 MET DST

trzmiel napisał/a...

t> oplaca Ci sie zaoszczedzic te kilkadziesiet PLN i ryzykowac niestabilnosc,
t> brak supportu, brak nowych biosow itd. zamiast kupic np dobra sprawdzona
t> plyte np firmy MSI ?

 Widziałeś tą płytę chociaż raz na oczy?

 Co do supportu MSI. Wielkie dzięki za takie wsparcie, kiedy do
 półtorarocznej płyty nie mogę włożyć nowego procesora (K7T LE), a do
 dwuletniej i to znacznie tańszej (Soltek 75KAV) mogę pakować Athlony
 do 2600+ włącznie. Widać ktoś pomyślał i zostawił trochę zapasu przy
 projektowaniu a potem chciało mu się wydać odpowiedni BIOS. MSI się
 nie chciało.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]