Re: Cholerne separatory w HP 1100 !

Autor: zamsz (zamsz_at_wbp.olsztyn.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 16:40:05 MET DST

news:b857aj$eaa$1_at_nemesis.news.tpi.pl sofu:

> Dziekuje za informacje!
> Bylem tam i zamowilem, zobacze co bedzie dalej!
> Mam jeszcze drobne pytanko: co to wlasciwie sa za KITY?
> Jak to dziala? Przykleja sie jakies nakladki na istniejacy
> separator? Ma to szanse podzialac dluzej niz te opisane przez
> Pawla Ignatowicza 6 miesięcy?

Tak przykleja sie maly element przy podajniku do papieru.

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl10122.html

Zainstalowalem to na jednej HP1100 do testow i jak narazie uzyszkodnicy
sie nie skarza.

--
zamsz
Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/