Re: Cholerne separatory w HP 1100 !

Autor: sofu (sofu_at_op.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 07:10:23 MET DST

Dziekuje za informacje!
Bylem tam i zamowilem, zobacze co bedzie dalej!
Mam jeszcze drobne pytanko: co to wlasciwie sa za KITY?
Jak to dziala? Przykleja sie jakies nakladki na istniejacy separator?
Ma to szanse podzialac dluzej niz te opisane przez Pawla Ignatowicza 6
miesięcy?
Ja wydrukowalem na swojej drukarce ok 2000 stron na przestrzeni kilku lat.
Po prostu nie uzywalem jej zbyt wiele, a i tak nieszczesny separator
przepuszczal kartki.
Wlasciwie, to po krotkim czasie zdarzalo mu sie od czasu do czasu puszczac
jakies 2 karki razem.
Pozniej bylo coraz gorzej. Wreszcie teraz po kilka, a nawet kilkanascie
stron wylatywalo na raz.
Jak wyjalem stary separator, to sie okazalo, ze wlasciwie za bardzo nie byl
zuzyty tylko lekkie wygniecenia od rolek.
Mysle, ze tu nie chodzi tylko o gume, ale takze o zbyt waskie rolki
dociskowe, ktore nadmiernie wygniataja
powierzchnie separatora (gume na nim) powodujac drastyczne skrocenie czasu
uzytkowania. I to niezaleznie od tego czy sie uzywa drukarki czy nie.
Docisk za pomoca sprezyn przeciez jest ciagly. Wymiana separatora to nie w
kij dmuchal, trzeba troche porozkrecac.
 To jest moim zdaniem blad konstrukcyjny za ktory HP powinien zapłacic
wymiana przekonstrulowanym ukladem separatora + bezplatna wymiana,
albo wymiana drukarek na nowe bez wad (vide samochody wadliwe
konstrukcyjne). To ze rozprowadzaja darmowe KITY o czyms swiadczy.
Ale jak znam zycie nie zalatwia problemu.

HP 1100, to jak by nie patrzyl - BUBEL!

SOFU