Re: Co pod Athlona?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:24:31 MET DST

On Wed, 23 Apr 2003 12:51:18 +0200, Radio Erewan wrote:
[...]

> Odpowiem zbiorczo.

Wal :)

> Nie znam Wojtka Giersza.

Uffff :)

> VIA sucks.

Na pewno nie znasz Wojtka ? :)

> Nie chcę świętej wojny prowadzić. Ze dwa

Nie bój się, za VIA nikt tu nie będzie umierał...

[...]
> Komputer to stacja graficzna. Dźwięk byc powinien, ale moja żona nie jest
> audiofilem

Cóż, na KT 266A używałem wyłącznie Epox, MSI i Gigabyte, i nie miałem
problemów z USB bądź napędami CD, ani też z ZIP'em. Ale nieważne.
Poleciłbym Ci płytę na AMD 761 Epoxa, ale raczej ciężka do dostania, bez
problemu można chyba kupić Gigabyte, ale zdaje się że oni pakują tylko
NB AMD a SB Twojej ukochanej VIA :)

Obstawiałbym jednak Epox 8RDA, ale tu praktycznie mam do czynienia tylko
z jednym egzemplarzem (bezproblemowy), a to raczej zbyt mało na
stawianie autorytatywnych tez.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!