Re: !!! Poważny problem z partycjami - pomocy !!!

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 09:32:02 MET DST

> Miałem wrażenie, że rozmawiamy o układzie:
> C - primary, NTFS
> E - primary, NTFS
> F - dysk logiczny na partycji extended.

Partycja podstawowa C na primary.
Na extended są dwie partycje rozszerzone E i F
Łączyłem C i E - o ew. błędzie czytaj niżej.

> Jeśli jest inaczej, to wyprowadź mnie z błędu, bo łączenie partycji
> primary z zawartością dysku logicznego umieszczonego na partycji
> extended to byłby kolejny, niestety dość poważny błąd.....

Dziwne, PM8 w takim wypadku nie powinien zezwolić na łaczenia a jednak tego
dokonał. Chyba, że to nie przeszkadza? Aha, programem Active Partition
Recovery odczytałem (opcja FIND) moje partycje z przed namieszania i wydaje
mi sie, że mam te wszystkie potrzebne mi dane. Spisałem je sobie, mogę
podesłać, jesli potrfaisz coś z nich odczytać i zasugerować. Nie jestem
pewien, ale on to chyba odcztytał z kopii MBR. Teraz tylko kwestia jak
przywrócić tę kopię na pierwszy plan. Sądzę, że to rozwiązałoby problem, być
może z utratą danych, ale stan partycji byłby poprzedni. W tym programie
(APR) sprawdziłem jeszcze czy są pliki na partycjach. Więc na łaczonych C i
E nie ma nic prócz jakiegoś katalogu który można 'unerase' zrobić. Nic nie
robiłem, bo chyba nic nie widzi ze względu na zły MBR, apliki mogą tam być.
Na partycji F, tej która nie brała udziału w zmianie, jednak była na tym
samym HDD, wszystkie dane są zachowane, nawet z długimi nazwami! I ta
partycja mnie najbardziej interesuje do powrotu. Pozostałe w ostateczności
moga paść. Mam z nich backup tego co najważniejsze.
Pytanie poza ww tematem: Czy jest jakiś program, którym mogę z partycji F
mogę przegrac dane z zachowaniem długich nazw plików na inny dysk ? Wtedy
nawet założyłbym wszystkie partycje od nowa na tym HDD. Ale to ostateczność.
Uratowanie wszystkiego byłoby sukcesem.

Pozdrawiam
Grzegorz