Re: nei dziala KLAWIATURA i MYSZKA

Autor: q76 (q76_at_###o2.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 02:13:39 MET DST

Dnia 2003-04-22 17:05, Użytkownik ambrozy99_at_wp.pl napisał:
> otoz teraz sprawwa wyglada tak
> podlaczylem inna klawiature i z kalwiatura jest wszystko OK
> natomiast po podlaczeniu myszki korzystajac z profilu z ktorego zawsze
> korzystalem pod win2000 stoi w miejscu ale klawisze dzialaja
> zanim wpsize haslo zeby sie zalogowac to myszka moge bez problemu ruszac
> bo wpisaniu blokada
> jak klikam wylogowanie, uruchomo ponoweni itp odzyslkuej sprawnosc
>
> zalozylem nowy profil uzytkownika
> i myszka chodzi tam bez problemu
>
> wiec cos w tym jednym profilu sie walnelo

> [...]
czasem nie grzebałeś w rejestrze win-a ? bo jak ja sobie kiedyś
pogrzebałem i mi o jedną linię kursor poleciał w dół, to win xp poszedł
do reinstalacji - *BO NIE BYŁO* klawiatury i myszy - tak więc proponuję
sprawdzić sprzęt pod np. linuxem bootowalnym z cd, albo dosem z obsługą
myszy, tak, aby wykluczyć konfikt sprzętowy. IMO to jest coś soft
walnięty [of coz przez kogoś:)].