Re: nei dziala KLAWIATURA i MYSZKA

Autor: ambrozy99_at_wp.pl
Data: Tue 22 Apr 2003 - 17:05:45 MET DST

otoz teraz sprawwa wyglada tak
podlaczylem inna klawiature i z kalwiatura jest wszystko OK
natomiast po podlaczeniu myszki korzystajac z profilu z ktorego zawsze
korzystalem pod win2000 stoi w miejscu ale klawisze dzialaja
zanim wpsize haslo zeby sie zalogowac to myszka moge bez problemu ruszac
bo wpisaniu blokada
jak klikam wylogowanie, uruchomo ponoweni itp odzyslkuej sprawnosc

zalozylem nowy profil uzytkownika
i myszka chodzi tam bez problemu

wiec cos w tym jednym profilu sie walnelo

no ale faktem pozostaje to ze moja klawiatura i myszka wogole nie chodza na tym
kompie
u kolegi kalwiatura moja chodzi u mnie nie
a myszka to wogole

to na tyle

pzodrawiam
ambroz