Re: BadBlocki

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 19:18:47 MET DST

On Tue, 22 Apr 2003 17:48:26 +0200, Radoslaw Sokol wrote:

[...]

> No cóż... IMHO te zmiany są gorsze niż dotychczasowe zamie-
> szanie :) Doprowadzi to tylko do używania dwóch mocno różnych
> zestawów przedrostków (wątpię, aby np. producenci dysków nagle
> zaczęli podawać pojemności w "mebibitach", i to poprawnie li-
> czonych).

Ależ oni już od dawna _prawidłowo_ podają pojemności dysków :)) Piszą 80
GB rozumiejąc przez to 80 000 000 000 bajtów, i mają _absolutną_ rację
:).
A nowe przedrostki... cóż trochę potrwa zanim trafią pod strzechy. Ale z
całą pewnością są na świecie instytucje, gdzie nie można sobie olewać
oficjalnego nazewnictwa, i trzeba stosować prawidłowe jednostki SI.

> Swoją drogą te nowe przedrostki brzmią durnie nie tylko po
> polsku, ale też po angielsku.

Czy durnie...chyba kwestia osłuchania. Nie wiem jak Ty, ale ja mam dosyć
zgadywania, jakiż to megabajt autor miał na myśli :)

IMHO temat wart jest odnotowania w "komedii omyłek", no ale to Twoje
dziecko :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!