Re: RAM i grafika - jaki producent?

Autor: Deathcoil (deathcoil_at_go2.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 19:23:17 MET DST

Użytkownik "soomal" <soomal_at_NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
> Na jakiego producenta kosci pamieci DDR sie zdecydowac?
> Do wyboru noname;)), twimson, kingston.
> Czytalem, ze kingston jest najlepszy.
> Czy roznica bedzie duza miedzy kingstonem a "noname"?

Kingstone daje dozywotnia gwarancje, poza tym z tego co mi wiadomo to
najlepsza firma produkujaca pamieci ram.

> Jakiego producenta mozecie polecic przy kartach graficznych?
> Konkretnie chodzi o radeony.
> mint? x-power? saphire?
> Czy bedzie jakas konkretna roznica miedzy kartami o takim samymy
chipsecie,
> rozniacymi sie tylko producentem?

Bedzie roznica nawet rozniacych sie tylko producentem.
www.chip.pl

Tam wchodzisz do chipLAB i wybierasz karty graficzne - masz tam zestawienie
od najlepszych po te gorsze :)

Pozdrawiam.
Deathcoil