Re: Tunery TV na chipsecie Philipsa

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 19:02:08 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu majlosh naskrobał(-a):

> Po pierwsze jak wyżej napisałem to nie było "moim zdaniem" tylko
> wyczytałem to gdzieś w internecie. A napisali tam ,że karty oparte
> na np. chipsecie Conexanta mogą odbierać Cyfrę+.

No jakoś nie wydaje mi się to możliwe, chyba że Cyfra+ nadaje gdzieś w
kablu albo w powietrzu. Poza tym sam chipset nie ma tu chyba znaczenia.
Do odbioru sygnału satelitarnego potrzebny jest tuner z głowicą
satelitarną. A co do tego Connexanta to jest on poprostu jedynym dobrze
oprogramowanym chipsetem i z tego względu mogą poprostu istnieć do niego
programowe dekodery Cyfry+, czego zapewne do Philipsa można by ze
świeczką szukać. :):) Oczywiście to wszystko tylko moje dywagacje nigdzie
nie potwierdzone.

Pozdrufka :)

--
Żurek