Re: plytka pod p4 2.4

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 15:59:11 MET DST

> Interesuje mnie plytka ktora wykozystalaby te "szybsze"
pamieci oraz ATA133
> no i jak zmiene karte to przydaloby sie AGPx8
>
> Wiem za po Athlona nie ma z tym problemu ale pod P4 nie
znalazlem plyt
> intelowskich spelniajacych te wymagania.
> Moze cos przeoczylem?
> Jesli nie to na jakim innym chipsecie kupic plytke?

Nie mogłeś znaleźc bo podałeś sprzeczne warunki....
Z płyt intela tylko jeden czipset obsługuje AGP x8, an
którym Ci tak bardzo zależy (po co?? przyrost prędkości dla
kart GF4Ti wynosi w porywach do 0%). Poszukaj płyt na granit
bay, ale poniżej 900 zł będzie ciężko.
Polecam Ci Asusa P4PE Deluxe lub Gold, ma full wypas,
obsługuje szynę 200 MHz, ale pamięci 400 MHz to nie wiem.

--
[> MAK <]