plytka pod p4 2.4

Autor: Adek (adm_at_namyslow.um.gov.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 14:27:52 MET DST

Witajcie
Jaka niedroga plyte moge kupic pod P4 2.4Ghz (533 Mhz)
Obecnie mam dysk
-Maxtor 80 GB ATA133
-512 MB DDR 400Mhz
-Karta GF2GTS ale moze niedlugo zmiena na jakiegos GF4 TI xxxx

Interesuje mnie plytka ktora wykozystalaby te "szybsze" pamieci oraz ATA133
no i jak zmiene karte to przydaloby sie AGPx8

Wiem za po Athlona nie ma z tym problemu ale pod P4 nie znalazlem plyt
intelowskich spelniajacych te wymagania.
Moze cos przeoczylem?
Jesli nie to na jakim innym chipsecie kupic plytke?

Dzieki
pozdrawiam
Adek