Re: TV OUT i zjaranie karty ?

Autor: Maurycy (tull_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:54:45 MET DST

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <rozie_at_friko2.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b7rdc3.3vv4fmn.1_at_roses.of.many.colours...
>w instrukcji od karty (po
> polsku, rzecz jasna) nie było napisane jak należy podłączać (ta sama
> faza, wyłączony sprzęt co tam jeszcze), to powinni wymienić - przecież
> podłączał na wyłączonym sprzęcie.

 W mojej instrukcji do karty graf. wyraznie jest napisane na pierwszej
stronie:

"!!!OSTRZEZENIE!!!
Przed podlaczeniem karty graficznej z monitorem TV (dla wersji z wyjsciem
TV-OUT) nalezy wylaczyc komputer z sieci. Przy zasilaczach ATX zaleca sie
wylaczenie wtyczki z gniazda sieciowego. Niestosowanie sie do powyzszych
zalecen moze doprowadzic do uszkodzenia ukladu wyjsciowego."

Sam przyznam, ze nie zawsze stosowalem sie do tych wskazowek a wlasciwie to
chyba tylko za pierwszym razem, ale na szczescie mojej karcie nic sie nie
stalo ;-)

pozdr.