Karta muzyczna Diamond Monster

Autor: Xyfka (pcservce_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:18:33 MET DST

Witam!
Nabylem karte muzyczna Diamond Monster (PCI). Win98se rozpoznaje ja
automatycznie i sam instaluje do niej stery. No i... Karta gra najwyzej
kilka minut i wisi (jesli mozna to tak nazwac) - nie wydobywa sie z niej
zaden dzwiek. Na innym kompie z tym samym sytemem jest ok, tyle ze sprzet
jest troszke starszy. Ja mam ECS k7s5a, XP1700, 256SDR, GF2. Czy mozecie mi
cos doradzic? Z nowymi sterami do tej karty jest ciezko. Sa update'y, pod
warunkiem ze biezace stery dzialaja poprawnie, kombinowalem juz wszelako...
Moze za szybki mam sprzet?
Dzieki, pozdrawiam.