Re: Wdepnalem w gowno!

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.op.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 15:11:01 MET DST

21 kwiecień 2003(poniedziałek).Patrzę,a tu o godzinie 7:38
*sofu*<b80083$m27$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Przeciez kazdy zdrowo myslacy czlowiek po takim doswiadczeniu bedzie ich
> omijal szerokim lukiem. Z checia bym im ten serwer rozwalil gdybym byl
> hackerem,
> aby ludziom bydlaki nie szkodzili.

Ktos mi tutaj polecił programik do klawiatury WinkeyKiller.Ściągnęłam
instalkę ze strony windows online.pl oraz jeszcze jakiś programik "akcent".
Ten pierwszy programik okazał się dialerem (tak,tak!)i musiałam się trochę
napracować,żeby rejestr i "C" doprowadzić do porządku.
Po zainstalowaniu tego drugiego zniknęła mi polska klawiatura programisty i
explorator windows :D...też trzeba było wszystko doprowadzić do normalnego
stanu,sprzed instalacji.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja