Re: Wdepnalem w gowno!

Autor: sofu (sofu_at_op.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 07:38:49 MET DST

Witam wszystkich!
A teraz jak rozwiazalem tw sprawe!

U mnie problem polegal na tym, ze ja nie moglem znalezc programow typu
dialer, bo ich pewnie nie bylo i nie ma.
Za pomoca Ad-aware usunalem (cholera!) kilka plikow szpiegowskich,
ktore tam sobie siedzialy nie wiadomo jak dlugo. Mam zainstalowany program
Tiny Personal Firewal, ale ta sciana "ogniowa" cos slabo sie pali,
bo rozne swinstwa jednak przechodza. IE to jesdnak straszne gowno skoro
rozne skrypty ze stron potrafia tak namieszac.
Oczywiscie staralem sie przyjrzec plikom utworzonym lub zmodyfikowanym w
ciagu feralnych 2 dni, ale za slabo znam system aby
zmiarkowac co jest prawidlowoscia, a co nie. Problem polegal na tym, ze nie
bylo zadnego dialera, ktory by samoistnie mnie gdzies laczyl i moze jeszcze
wystepowal na pulpicie w postaci ikonki. Przekierowanie wystepowalo wtedy
gdy po wpisaniu adresu polaczylem sie juz z Internetem (TPSA)
i wtedy zamiast chcianej strony pojawialo sie to pornograficzne gowno.
Nie wiem czy dalbym rade to usunac i dociec do glebi co powodowalo te
zaburzenia. Nie mialem na to czasu aby dociekac, bo nie moglem korzystac z
Internetowych www. Zrobilem inaczej. Mianowicie mam w kompie Windows 98, a
tam standardowo jest IE 5 wiec po instalacji systemu wgralem IE 6.
I teraz odinstalowalem IE 6 poleceniem z setupu - powrot do starej wersji
przegladarki. Pojawila sie na powrot IE 5 i nie bylo juz tego
przekierowania.
Nastepnie ponownie wgralem IE 6 i tez juz przekierowania nie bylo. Tym
sposobem rozwiazalem problem. Ale problem zostaje w glebszym znaczeniu.
Wychodzi na to, ze kazdy moze nam namieszac w kompie jak chce jezeli sie
tylko zna na rzeczy.
Swoja droga (przepraszam za brzydkie slowa) jak takie skurwysyny smia tak na
sile "reklamowac" swoje strony skryptami, dialerami, itp. gownem.
Przeciez kazdy zdrowo myslacy czlowiek po takim doswiadczeniu bedzie ich
omijal szerokim lukiem. Z checia bym im ten serwer rozwalil gdybym byl
hackerem,
aby ludziom bydlaki nie szkodzili.

pozdrawiam wszystkich dyskutantow SOFU