Re: Problem z dyskiem 80 GB

Autor: Paluch (paluch1_at_pf.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 07:56:10 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:b7s4v3$hpj$1_at_news.onet.pl...
> Osoba podpisana jako Paluch <paluch1_at_pf.pl> w artykule
Co

> [...]
> wyłączony w Biosie tylko wtedy, kiedy jest podłączony do taśmy sam lub z
> CD-Romem. Do swojego komputera podłączałem tak 80 GB i wszystko do tej
pory
> działa.
>
> --
> Andrzej P. Woźniak usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
> http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html
> Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera - już v.0.42 free software
> Strona www nieaktualna, pliki na ftp://ftp.harbour.pl.eu.org/harbour/

Napisaliście żebym napisał jak mi poszło z dyskiem więc.. Po zainstalowaniu
Win 2000 Profesional wszystko idealnie chodzi. Zainstalowałem ontracka
podzieliłem nim na partycje , wgrałem DDO i poszło jak z płatka. Komp
normalnie sie uruchomil zobaczyl wszystkie partycje w DOSIE tez jest oki. To
tyle.
Dzięki za rozwiąznie problemu. Pozdrówka!