Re: skaner domowy do 400 zł

Autor: Indiano (indiano4_at_tlen.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 11:49:32 MET DST

Witam

> Ja mam benQ od pół roku - przekonuje wszystkich na grupie do tego
> producenta- bez skutku.

Heh. A jak ja sie niedawno pytalem o te skanery to nic nie napisales ;). Ale
lepiej pozno niz wcale :)

> W pracy mam jakiegoś Plusteka, Niby fajny skaner ,

Ja sam mam juz od jakis 3 lat awersje do Plustekow. Co ja z nimi przezylem
.... Jeden ich plus, to to ,ze maja bardzo fajne oprogramowanie.

> Nieważne zresztą. To co mnie zaskoczyło w BenQ:
> Preskan 4,5 sek!!! Właściwie to 50% pracy skanera to preskan! więc czasu
> zaoszczędzisz sporo.

Nie wiem, czasu nie liczylem ale preskan jest bardzo szybki.

> CCD!!! Jak sie z tym nie spotkałeś to zobaczysz co to jest! kładziesz na
> skanet telefon komórkowy i skan jest lepszy od fotografii. Na CIS
dostaniesz
> plamy po klawiszach i zarys obudowy.

Dolaczam sie do tego co Napisales. U mnie na pierwszy ogien poszla karta
graficzna i jakies plytki z elementami. Skany wyszly bardzo piekne. Wogole
nie widac, gdzie plytka przylegala do szyby, a gdzie byla od niej oddalona o
jakies 2 cm.

Pozdrawiam
 Radek